Preskoči na glavni sadržaj

RIJEKA NAŠEG SELA


Kroz naše selo teče rijeka Glibuša. Ljeti u njoj ljudi traže osvježenje. Ja se naravno, ne smijem kupati jer mi roditelji ne dopuštaju...zašto su uvijek tako strogi? Jesu li i Vaši roditelji takvi?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

POGLED S PROZORA

Sviće jutro...Sjela sam na prozor. Promatram dječake koji uživaju u bezbrižnoj igri. Nadam se da me roditelji neće vidjeti jer će se sigurno naljutiti na mene.

ISPOD DUGE

Poslijepodne provodim s gospođama Klarom i Savom. Moji roditelji su zauzeti branjem grožđa. U daljini se pojavila duga. Želim iskoristiti ovu priliku i saznati je li legenda o dugi istinita...

BERBA GROŽĐA U SELU

Jesen je. Moji roditelji i ja otišli smo u berbu grožđa na Maričnikovu glavicu. Za mene je jesen najljepše godišnje doba jer je priroda prepuna boja i sve je zaigrano.